همایش اهمیت کیفیت خدمات هتلداری در افزایش رضایتمندی میهمان


این همایش با تاکید بر تجهیزات و نیروی انسانی و با حضور گسترده فعالان گردشگری و هتلداری در تاریخ 10 دیماه 1398 توسط مرکز علمی کاربردی پردیسان و با دبیری اجرایی و سخنرانی احمد دیناری؛ مشاور، سخنران و نویسنده مهارتهای بازاریابی، فروش و سرمایه گذاری گردشگری و هتلداری و معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی در محل سالن خیام هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

سخنرانان دیگر این همایش؛ یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی و محمد شیرمحمدی پیشکسوت گردشگری بودند.