3 مهارت مهم برای موفقیت مدیران



خوب صحبت کردن، خوب نوشتن و خوب ارتباط برقرار کردن سه مهارت مهم هستند که مدیران کسب و کارها باید توانایی خود را در آن زمینه ها تقویت نمایند تا مدیری برجسته، ممتاز و غیرقابل جایگزین شوند.
چنانچه هر یک از این مهارتها را نداشته باشند، یک جای کارشان خواهد لنگید و باید ترکیبی منحصر به فرد از این سه مهارت را در خود پرورش دهند تا قدرت شخصی شان در هر جایگاه و وضعیت شغلی که هستند افزون گردد.
البته یادتان باشد که خوب صحبت کردن و خوب نوشتن هم از مصادیق ارتباط موثر بوده و برای اینکه بتوانید در مورد موضوعی خوب بنویسید و خوب سخن بگویید، باید بارها آن را تجربه کرده و بارها به خاطر آن به سختی و زحمت افتاده باشید.
لذا مدیران باید فارغ از هر موقعیت شغلی و تحصیلاتی که دارند، این سه ضلع طلایی مثلث موفقیت را در خود تقویت کنند تا همواره یک سروگردن بالاتر از خود و دیگر مدیران باشند.
احمد دیناری؛ مشاور بازاریابی، فروش، برندسازی شخصی و سرمایه گذاری گردشگری
دیماه 1400

لطفا این یادداشت کوتاه را برای دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید


اشتراک گذاری