چرا مشاوره؟


 چرا مشاوره؟

چون همه چیز را همگان دانند !

شدت رقابت در بازار و میزان آگاهی و حساسیت مردم روز به روز در حال افزایش است و صاحبان کسب و کار همواره باید تلاش کنند تا با مشورت گرفتن از اهل فن، جایگاه خود را در بازار حفظ و روندی رو به جلو در پیش بگیریند. آرکاد، ثروتمندترین مرد بابل می گوید : « طلا با حمایت صاحب محتاطی زیاد می شود که آن را با مشورت متخصصان با تجربه سرمایه گذاری کند!». امام علی (ع) نیز می فرمایند: « برای مشورت، خردمندان را برگزین تا از ملامت و ندامت در امان باشی!». ایشان در سخنی دیگر می فرمایند: « هر کسی که به رأی و نظر خود اکتفا کند و در کارها با دیگران مشورت نکند، خود را به خطر انداخته است.»

لذا مشورت گرفتن، رسم خردمندان است .

انواع مشاوره های من :

  • مشاوره ساعتی
  • مشاوره تلفنی
  •  مشاوره سالیانه

شما می توانید درخواست مشاوره خود را از طریق فرمی که در انتهای این صفحه قابل مشاهده است برای ما ارسال نمایید.


بازاریابی و فروش


 بازاریابی و فروش

در بازار پررقابت امروزی در هر کسب و کاری که باشید باید بدانید بازاریابی همه چیز است و همه چیز بازاریابی است و متاسفانه علیرغم اهمیت و جایگاه خطیر آن در موفقیت و افزایش فروش و درآمد کسب و کارها، کمتر مورد توجه قرار گرفته  و بسیاری از کارفرمایان به آن به چشم بخشی یا فعالیتی هزینه زا و نه درآمدزا می نگرند! این در حالی است که فعالیت های بازاریابی و تقویت آن باعث افزایش رضایت مشتریان، افزایش مشتری و نهایتا افزایش میزان درآمد و سود پایدار کسب و کارمی شود و چنانچه بدان توجه نشود، ورشکستگی حتمی است . لذا من به شما کمک می کنم ضمن راه اندازی این واحد در کسب و کار خود بر اساس ساختار و شرح وظایف مشخص و تهیه برنامه های عملیاتی بازاریابی در جهت اهداف بازاریابی کسب و کار خود گام برداشته و حجم فروش خود را افزایش دهید.


برندسازی


برندسازی

برندسازی شخصی

برند" یعنی تمایز، تفاوت، برجستگی و در یک کلام "اعتبار" و برند شما، اعتبار شماست!. شما می توانید در یک رشته یا زمینه شغلی با کشف و به کارگیری توانایی های ذاتی خود، آموزش، یادگیری، کسب تجربه، تمرین، رعایت اخلاق حرفه ای و معرفی مهارت های فردی و تخصصی، خود را تبدیل به یک برند کنید و همواره یک سر و گردن بالاتر از دیگران باشید! برند شخصی شما، در حقیقت علت تمایز و مزیت رقابتی شما نسبت به دیگران است و باعث افزایش درآمدتان می شود و وقتی دیگران نام شما را می شنوند، تصویر ذهنی مثبتی از تمامی صفات و ویژگی های خاص شما در ذهنشان پدیدار می شود. من به شما کمک خواهم کرد تا با بهره گیری مناسب و مؤثر از استعدادهای ذاتی، تخصص، تجربه و مهارت های خود، برند منحصر به فردی برای خود بسازید و در ذهن مخاطبان خود نفوذ کرده و توانگر شوید.

برندسازی کسب و کار

برند، روایت یک داستان ناب است! داستان موفقیت کسب و کار و هویت شماست! در بازار پررقابت امروزی، یکی از راهکارهای موثر پیشی گرفتن از رقبا و ماندگاری در بازار، برندسازی است. در حقیقت برندسازی یعنی تمام تلاش هایی که در شرکت یا سازمان شما صورت می گیرد تا مخاطبان یا مشتریان با شنیدن نام برندتان، تصویر ذهنی و احساس مطلوب و مثبتی را در ذهن خود تجسم کنند و این یعنی توفیق در برندسازی کسب و کار و یک گام موثر و رو به جلو. تجربه ثابت کرده است که با برندسازی، هزینه های کسب و کار و بازاریابی به شدت کاهش یافته و مشتریان به سمت شما سرازیر خواهند شد. ارزش یک برند، به شکل، نام و نشان، قدمت و یا جلوه های ظاهری و فیزیکی کسب و کار نیست، بلکه به میزان « اعتبار و ارزش سازی» کسب و کارتان است. من به شما کمک خواهم کرد تا برای کسب و کارتان برندی ممتاز خلق کنید.


توسعه کسب و کار


 توسعه کسب و کار

بسیاری از کسب و کارها  در مقاطع مختلفی از چرخه‌ی عمر خود، تصمیم می‌گیرند که رشد کنند و فعالیت‌های خود را توسعه دهند. رشد کسب و کار روش هایی دارد و در ساده ترین حالت، توسعه کسب و کار را می‌توان مجموعه ای از ایده ها، ابتکارات و فعالیتهایی دانست که برای بهتر شدن یک کسب و کار وجود دارد و اشکال مختلف این توسعه می تواند در ابعاد فیزیکی به واسطه رشد فعالیت های شرکت ها، تخصصی، منابع انسانی، گسترش یا توسعه بازار، تکنولوژیکی و توسعه تجارت شما باشد. هدف از توسعه کسب‌وکار خلق ارزش بلند مدت و پایدار برای یک کسب‌وکار و مشتریان آن می‌باشد. در عمل مفهوم توسعه کسب‌وکار، کلیه فعالیت‌های راهبردی و عملیاتی، از مرحله شکل‌گیری یک ایده، تا راه اندازی کسب‌وکار جدید، یا گسترش کسب‌وکار موجود و حرکت آن در مسیر موفقیت، درآمد زایی و ارزش آفرینی را در بر می‌گیرد.

 کار اصلی توسعه کسب و کار، ایجاد ارتباط است. توسعه کسب و کار، بر پایه برندی که از طریق فعالیت های بازاریابی خود به وجود آورده اید، مخاطبان را به محصولات یا خدمات شما متصل می کند. توسعه کسب و کار به دنبال مشتریان احتمالی می رود (رویدادهای شبکه سازی را در نظر بگیرید)، مشتریان راغب (lead) را تعیین می کند و سپس آن ها را به مشتری تبدیل می کند. توسعه کسب و کار تماماً با ایجاد رابطه سروکار دارد.


نگارش متون تبلیغاتی


 نگارش متون تبلیغاتی

نگارش متون تبلیغاتی، کاری کاملا تخصصی است و انجام آن از عهده هر کسی برنمی آید چراکه هر کسی را بهر کاری ساخته اند! متأسفانه امروزه بسیاری از صاحبان و کارکنان کسب و کارها خود را همه فن حریف دانسته و دست به اقداماتی می زنندکه به تعبیر من «نتیجه ای جز زخمی شدن نام و اعتبار آنها» نخواهد داشت. کار را باید به کاردان سپرد. فن نوشتن، مهارتی است که ریشه در استعدادهای ذاتی افراد دارد و یک متن تبلیغاتی استاندارد و خوب می تواند در وقت و پول شما صرفه جویی کرده و منجر به افزایش رضایت مشتریان و افزایش فروش محصولات و خدماتتان شود. در حقیقت این «واژه ها» هستند که سخن می گویند، ارتباط برقرار می کنند،جادو می کنند و نهایتاً می فروشند! ارتباط مؤثرتر و بهتر با مشتریان، افزایش نرخ بازدید، جلب توجه بیشتر، تقویت و معرفی ادبیات سازمانی مشترک و یکپارچگی محتوا از دیگر مزایای یک متن تبلیغاتی استاندارد و حرفه ای است. من با استفاده از سالها تجربه نویسندگی به شما کمک می کنم تا متون تبلیغاتی متفاوت و جذابی را برای اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی کسب و کار خود تهیه نمایید.


مشاوره رسانه ای


 مشاوره رسانه ای

اولین تجربه فعالیتم در عرصه مطبوعات و رسانه، مسئولیت اجرایی فصلنامه ای مکتوب و با ماهیت آموزش پزشکی متعلق به یکی از ارگانهای نظامی در طول دوره خدمت سربازی بود. دوره ای که به معنای واقعی مهارت آموزی در محیط کار واقعی را آموختم. به موازات آن دبیری سرویس گردشگری ماهنامه زائر در مشهد را نیز بر عهده گرفتم و یادداشت های مختلفی برای این رسانه و سایر رسانه ها می نوشتم. با دریافت مجوز رسمی نشریه سیاحت و سفر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1391 ، به صورت جدی در حوزه رسانه های مکتوب فعالیت خود را ادامه دادم و ضمن عضویت در خانه مطبوعات استان خراسان رضوی، تجارب ارزشمندی کسب نموده ام که در صورت تمایل در اختیار علاقه مندان و متقاضیان قرار خواهم داد.


ارسال درخواست مشاوره

CAPTCHA