پیشنهاد می کنم هیچگاه بدون شناخت بازار وارد فرایند تولید، تبلیغ و توزیع محصولات و خدمات خود نشوید. برای تأمین خواسته های مشتریان بایستی اطلاعات مربوط به مشتریان، رقبا و سایر نیروهای موجود در بازار را جمع آوری کرد و در بازاریابی نوین بر این موضوع تأکید بسیاری می شود. در بازار پر رقابت امروزی که همراه با افزایش آگاهی مشتریان و شک گرایی است و راه های دستیابی راحت تر آنها به رقبا نیز فراهم شده است ؛ هر چه شناختمان از بازار و دلایل خرید ، علایق و سلایق مشتریان و عناصر فعال در بازار بیشتر باشد، قادر خواهیم بود ضمن تصمیم گیری های درست، ارتباط مؤثرتری با مشتری برقرار نماییم. چرا که تصمیم گیری درست نیازمند اطلاعات درست و علمی است. من به شما کمک می کنم در چهار بخش ذیل اقدام به تحقیقات بازار برای کسب و کار خود نمایید :
- بررسی و شناسایی بازارهای هدف
- بررسی و تحلیل رقبا
- بررسی عملیات بازاریابی شرکت (سیستم های توزیع و فروش- تبلیغات و روش های پیشبرد فروش- قیمت هر محصول- آموزش پرسنل- فرآیند ارائه خدمات- جلوه های ظاهری شرکت)
- بررسی رفتار مصرف کننده
شما می توانید درخواست خود را از طریق فرمی که در انتهای این صفحه قابل مشاهده است برای ما ارسال نمایید.